Bjørvika

Tredje MENTO-kull er i gang!

I år har til sammen 40 unge og erfarne mentorer sluppet gjennom MENTO-nåløyet, og denne uka møttes de til kick-off for tredje runde av Bjørvikaforeningen og Bydel Gamle Oslos toveis mentorprogram i bydelen.

Fra november til mai vil mentorduoene delta i én-til-én-samtaler, workshops hos DNB, Føyen Advokatkontor, Deloitte, Utdanningsetaten og Visindi. I år har vi også med oss to nye MENTO-assistenter som selv har deltatt i programmet, Sonja og Rayaleh.

Gratulerer til alle som har fått plass i programmet - og takk til alle som bidrar til et lærerikt fellesskap i bydelen!

Ellen Langeggen, forvaltningsdirektør i KLP Eiendom, deltar som erfaren mentor i årets kull.